هنر بازیگری
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:, توسط محمدجواد |

 

 نمایش هنرمند مشهدی در هند

 

 

kakoli (2).jpg

گروه تئاتر "سیمرغ" با نمایش "کاکلی" برای حضور در سیزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای کودکان "رایان" هند سه شنبه، 12 آذرماه، راهی شهر دهلی نو می شود.

به گزارش دریافتی "مشهد تئاتر"  21کشور جهان با 24 گروه هنری در این جشنواره به اجرای برنامه خواهند پرداخت و گروه تئاتر "سیمرغ" به عنوان نماینده ایران با اجرای نمایش "کاکلی" به نویسندگی وکارگردانی محمد برومند هنرمند مشهدی تئاتر کشور در این رویداد بین المللی حضور خواهد داشت.
سینا صمیمی، دلارام کفاش زاده، ایلیا برومند، عسل اکبری نسب، بهار رنجبر، ملیکا یوسفی و هلیا شاکری بازیگران کودک و عروسک گردان های نمایش "کاکلی" اند. منیره امیر یوسفی طراح لباس و سازنده عروسک و مجید صانعی ساخت موسیقی نمایش را بر عهده دارند. مریم شفیعی زاده، دستیار کارگردان و شروین رضایی طراح حرکات موزون نمایش "کاکلی" اند.
به گفته محمد برومند، مدیر گروه "سیمرغ"، نمایش "کاکلی" پیش از این بارها از سوی بازیگران این گروه در جشنواره های داخلی و بین المللی به صحنه رفته، اما اکنون کودکان شهرستان پردیس استان تهران با تکنیک اجرایی متفاوت و به صورت موزیکال این نمایش را در جشنواره بین المللی "رایان" هند به صحنه خواهند برد. گروه تئاتر "سیمرغ" در سال های 2011 و 2012 نمایش های "همه دوستان من"  و "معجزه دوستی" را در این جشنواره اجرا کرده است .
هدف این جشنواره ترویج صلح و دوستی بین کشورهای جهان است و گروه های تئاتر کشورهای روسیه، آلمان، مصر، لاتویا، ترکیه، نپال، لتونی، مراکش و بنگلادش درجشنواره بین المللی هند به اجرای برنامه  خواهند برد.
"واقعه در واقعه"، "چولی غزک"، "جیگی جیگی ننه خانم"، "گلناز"، "همه دوستان من"، "پرنده آوازخوان"، "آهنگ شب"، "نانی ونی نی" و "توپ جادویی" نمایش های پیشین گروه تئاتر "سیمرغ" اند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.